Komentar

beundrare! om Fångarna på fortet:
Menen tjenare mitt bena:) nu är jag hemma från kryssningen igen :) Sjuton va söt din dog är :) jag älskar hundar, men min mamma säger att jag aldrig kommer få en, mycket synd. Jag säger det igen, fast jag redan vet om att du vet det.. men jag älskar verkligen din blogg!! och nu har du börjat skriva lite mer också :) det är bara musiken som saknas. För jag älskar att lyssna på musik sammtidigt som jag läser bloggar. Hoppas din dag har varit BRA!

Kärlek från experten! :D <3


Svar! :
Men Tjena själv !!:) haha tack, jag älskar oxå hundar sepec min hund så klart ;)
tycker oxå att de är bra att jag har börjat skriva mera :) men jag är inte medläm på youtobe så jag kan inte lägga in musik, mycket synd :'( men ska nog bli de snart!
min dag har varit mycket Bra som vandligt. jag vet att du inte kommer att säga vad du heter men jag undrar fortfarande!

Kärlek från Erika <3! :D

Kommentarer
Postat av: beundrare!

Jag kan avslöja en sak..! jag är en killie :)

14 år gammal.



Kärlek från experten :D <3

2010-09-02 @ 22:02:20
Postat av: chamy !!!

Kinderägg hahah, nej men man behöver inte vara medlem på youtube för att lägga upp låtar på bloggen ! jag kan visa dig , hur man gör på måndag!



<333 :D

2010-09-03 @ 19:54:13
URL: http://sweetcooco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0