Fångarna på fortet

Shaa Bloggen !


Sorry för att jag inte har skrivit på några dar, men jag har inte hunnit.
ja, just pricis som rubriken säger så kollar jag på Fångarna på fortet, finnalen :)
jag hejar på "forterst mästare" :D

Men idag fyller iallafal min söta, gulliga, fina hund 6 år :D
hon ska få: 2 olika ben, 1 e typ bra för tänderna och de andra är typ 6 styckna i samma packet :)
och en stor burk med lever-godis ;) låter inte så gott, men jag hoppas att Tea gillar de.
sen ska vi äta glass ;) mums-mums :D

imorgon ska jag vara med Emma (i fotbolls laget)
men vi kan bara vara till ungefär 5-6 för att jag ska kolla på en medryttar häst klockan 7 :)
men jag har nästan bestämt mig vilken jag ska ha: en JÄTTE SÖÖÖT islandshäst
som heter Gerdur eller Gurdur :P kommer  faktiskt inte ihåg (skäms lite)


Tea <3 :)
Kunde inte ladda upp Teas godis :P :( min mobbe är lite paj (eller mycket)

XOXO // Erika Johanna Isaksson <3


Kommentarer
Postat av: beundrare!

Menen tjenare mitt bena:) nu är jag hemma från kryssningen igen :) Sjuton va söt din dog är :) jag älskar hundar, men min mamma säger att jag aldrig kommer få en, mycket synd. Jag säger det igen, fast jag redan vet om att du vet det.. men jag älskar verkligen din blogg!! och nu har du börjat skriva lite mer också :) det är bara musiken som saknas. För jag älskar att lyssna på musik sammtidigt som jag läser bloggar. Hoppas din dag har varit BRA!



Kärlek från experten! :D <3

2010-09-02 @ 15:30:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0