13 år idag :D

Hej alla fina och fula! haha nej skojade bara alla är fina :D

idag fyller man 13 år... fett kul :) fick presenter och sen åkte vi och åt på resturang :D mums :))
just nu gör jag inget specielt, chattar lite och så :)

va på fest igår hos Amina sötnos :D de va ruligt :)
idag har man spelat match oxå då, klart att man van asso ;) 3-0 till oss :D

aja nu blir de lite bilder :)



Jag och Maja är ju såå otroligt heta!



suddig :P men de här tänkte jag ha på mej på Aminas fest...



men de blev de här... jag va färgen rosa ;) haha så fin man är :D


De här fick jag idag :D


leopard byxdres :D


en skit bra plattong
torrshampo
hårspray.. de är typ ett sånt som man har innan man plattar håret
graffiti nagelack
och typ krämer :)

juste fick ett par hörlurar och en jätte söt leopard plånbok :D

ska vara med Linda imorgon så jag vet inte om de kommer bli så mycket bloggande...
XOXO // E <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0