Silver

Hej, ja vi spelade ju slut-spel idag (eller vad de heter)
vi fick silver  som rubriken säger  jag skulle vara
målvakt hela cupen men första matchen vart jag trampad
på fingret så jag kan typ inte röra de  och Filiz som är reserv
målvakt vart oxå skadad samma match så hon kunde
inte vara med på hela cupen, jävla motstäåndare och domare!!
menmen, vånt är livet om man spelar fotboll... men vi kom iallafal
till finalen och förlorade mot dom som skadade oss...
emh... sen va jag med Becka, vi gjorde typ inget spec, datorn typ

emh... jag har ju ont i fingrarna så jag kommer kanske inte skriva så
så mycket för de tar typ en halv timma ochatt skriva  

min mobil och dator vill inte samarbeta så ajg kan inte lada upp några bilder

XOXO // Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0