Träning, städat, köpt...







dagens outfit åt sidan, men pallar inte fixa den



lysnade på musik


:)


SMILE :D


HOLA ;)
Inge smink på nån av bilderna men ni får klara er med Erika utan smink idag ;)

Matchen idag var inställd på grund av att de va 20- grader :O
kallt men man kan väl spela en liten match för de.. de är lixom ingen fotbollscup i flera matcher.. men aja de är inte jag som bestämmer... 

idag har jag dammsugit hela över-väningen ;o fett rent de blev ;) borde bli ständare... eller nej, hatar att städa :P eller vem gör inte?!

aja men innan de va jag och köpte nya pjexor och skidor och vantar ;) mina skidor ska jag hämta på onsdag :D jag och familjen och mina kusiner ska åka upp till stöten på sportlovet :) de kommer bli skit kul men sen i mars ska jag ju oxå åka till romme med skolan :) asso de är sen sån här dag så man får välja vad man villj göra och jag ska åka skidor med http://oliviakb.blogg.se eller tror de iallafall :) jag har bara åkt en gång i år och de va med Emma, men jag ramlade inte allafall.

imorgon har jag fotollsträning igan :) fett kul i 2 timmar men om de inte är för kalt hade jag täkt gå ut och springa om de är nån som pallar hänga med.. men alla kommer typ säga: de är för kalt!!

idag har jag kollat på Melodifestevalen Erika Saade va me.. han va väl så där men alla vet väl att han går vidare.. alla små tjejer röstar typ på honom! sen kollade jag på Gay galan de va faktiskt ganska kul :)

Men nu måste jag gå...
PösS och hej älskar dej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0