Orgentering !!

Shaa Ba Bloggen !


Idag har vi haft orgentering men klassen på rudan :)
jag va med Emma och Maja och fatta va bra vi va !!
jag läste typ kartan hela tiden och jag tappade den bara en gång, fast jag tappade inte den riktigt mer slängde i väg den ;P och så höl jag kartan åt fel håll :P men de gick bra iallafal.
tror att vi kom tre eller fyra :) vi ägde ut alla tjejer ;D

idag har jag ju fotbollsmatch som jag berättade igår :)
hoppas att vi vinner men de har vi ju gjort alla gånger som Julia har varit lagkapten :)
de är samling 18.45 på Mörtvik för alla som vill komma och kolla :) ska vara målis !

min mobil är inte på min sida idag så jag kan inte lada upp nån bild :(
men jga får väl ta med webbkameran dåra.

facelook


outfit
mjukis-byxor : köpte dom av laget :P
kofta : cubus
linne : gina

här kommer lite random bilder :P


hihi


mörk...


haha liten drivbild typ...

PUSSIPUSSI // Erika Johanna Isaksson <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0