Fotbolls träning och Felicia

Shaa Bloggen !


Jag har haft fotbolls träning, asso klockan 12-13 ;P
men jag och några från laget va kvar efter och körde match, vi spelade mot några killar och jag tror att vi van, men vi hade en kille i som heter Dejan som va med oss, de va typ han som gjorde alla mål.

Sen skulle jag åga till Farsta ocg köpa lite smink och sånt med Felicia, men de blev för sen, Farsta skulle typ stänga, så vi va ute och gick runt lite o pratade o sånt.

mamma åkte på komfirans i dag med hennes jobb, till Island :/

ja, sen har de inte hänt så mycket...


Facelook


Outfit
linne: gina
Jeans: vet inte
Kofta: cubus

webbkameran är lite... konstig :/

PUSSIPUSSI // Erika Johanna Isaksson <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0