Farsta med Emma

Shaa Bloggen !


Idag har jag varit i farsta med bästisen Emma, Kul Kul !
jag köpte en behå och en tröja :) (visar vilder sen)
ja, jag har ju varit i skolan också (mindre roligt) idag var de sista gången vi hade spanske :(
imorgon har vi läsförhör i svenska och engelska, (suck!)
jag kan värkligen inte läxan, även fast jag har pluggat :(

aja, här kommer min outfit och facelook för idag:


jeans : ??
tröja : gina
kofta : ??


facelook :)

ska snart kolla på idol om de är idag och så ska jag plugga :P
PUSSIPUSSI // Erika Johanna Isaksson <3



Kommentarer
Postat av: Sofia!

Erika jag har gjort en header till dig nu :D <3

2010-09-16 @ 21:22:25
URL: http://ffabulouus.blogg.se/
Postat av: Beundrare!

Sluta vissa vad du har på dig på dagarna.. Ingen bryr sin ändå plus att det bara ser fåning ut..



love

2010-09-17 @ 21:27:17
Postat av: chamy

hallå, det finns faktist fler en bara du "beundrare" som läser den här bloggen , och som vill veta vad hon har på sig !! hon ser inte fåning ut !



P.S SKRIV DITT RIKTIGA NAMN

2010-09-18 @ 13:48:16
URL: http://sweetcooco.blogg.se/
Postat av: Sofia!

Håller helt klart med Chamy, för det första. Du verkar inte vara någon bra beundrare om du säger sådär liksom

och för det andra, Jo jag bryr mig och hon ser verkligen inte fånig ut.. Det är du som gör bort dig nu liksom erkänn du är avundsjuk på att hon är så snygg och att du aldrig kommer att få någon som henne i ditt liv !

2010-09-18 @ 16:41:52
URL: http://ffabulouus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0