...?

Shaa Bloggen !


Vet inte riktigt vad jag ska skriva för nått, för jag har inte gjort nått specielt typ :/
jo, mamma kom hem idag från hennes komfirans på Island
och jag skulle ju åka till farsta idag men jag kunnde inte för att jag skulle rida Merakel och mamma Merabell :)
tror att ajg åker till farsta imorgon istället men Emma :)
Olivia skulle igentligen också hänka till farsta men jag kunnde ju inte...
imorgon kan inte Olivia för att hon fyller 12 bast :)

Grattis Olivia om du läser de här!! <33
jag fick en klocka av mamma idag som jag kommer visa sen :)
jag har bytt om så jag kan inte visa dagens outfitt men facelook går ju :)


Haha


är lite trött så de blev inge bra

PUSSIPUSSI, gonatt // Erika Johanna Isaksson <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0