Är med Emma... Igen

Shaa Bloggen !


ja, rubriken säger mycket, men inte allt :P
jag är med Emma, samma Emma som jag va med igår ;)
vi väntar på att rebecka ska ringa och att vi ska gå och möta henne :)
Emma den disaren kan inte sova över !! SVIKARE !

Jag har match imorgon, mot hammarby eller hammarbuu som jag kallar dom :P haha
hoppas att dom intte är bra ;P

ja... har jag nått mer att berätta??? Nej tror inte de, eller jo: idag i skolan råkade jag låsa in mina nycklar så vaktis (vaktmestaren) fick komma och knippsa upp de ;)
hahah hände samma sak med min kompis typ :D och så va vi två ;D

men nu måste jag gå :( jag kanske skriver mer ikväll
XOXO // Erika Johanna Isaksson <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0