Pluggar

Hej Alla Bloggare !


Ja, rubriken säger allt. jag var ju sjuk i en vecka så ajg kom ganska mycker efter. 
jag är ganska mycket efter i matte, engelska och jag va i historia, men jag är ju så himla duktig för jag har pluggat klart i historia.

just nu gör jag engelska jag fattar NADA de är typ geografi på eng och jag kan typ inte de.

men jaja... igår gjorde jag inte så mycket plugga, kolla på tv, lacka ur på datorn för att internet inte funka. Jag har igentligen fotbollstränig idag men jag ska inte gå för jag är fortfarande lite hostig.
Jag ska gå till skolan imorrn, ska faktisk bli kul, men bara att träffa kompisarna såklart.

är de nån som vet en bra sida på internet som man kan gå in på och kolla världskartan??
så komentera gärna !!!!!

PUSSIPUSSI // Erika Johanna Isaksson <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0