I <3 shopping !♥

Förlåt för att jag inte skrev igår men jag kunde inte :(
mitt internät paja och sen när den funkade så glömmde jag att blogga :P
jag vet, jag vet man kan ju inte bara glömma att uppdat, men nu gjorde jag de.

I dag har jag varit i stan och shoppat, jag pallar inte ta kort på allt och lägga ut för jag är en laaaatiiiis !!!!!!!!! ;D
i morgon ska jag rida och sen hem och fixa lite grejer, kanske inte hinner uppdatera nånting imorgon, för några kompisar ska komma hit.

På söndag ska jag och min kompis Maja provspela i tyresö (fotboll)
de ska bli KULKUL, men vi kommer kanske inte platsa men vi får hoppas de :)

 aja, nu årkar inte latisen skriva mer ;)

PUSS OCHHEJ ÄLSKARDEJ !!!! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0