Förlåt förlåt förlåt !!!

Asso jag är värkligen ledsen för jag inte har skrivit nått på länge men
jag har inte hunit och så har jag glömt :P
Men jaja, nu ska jag verkligen försöka att skriva lite varje dag iallafal :)

Igår i skolan hade vi typ match mot 6c i fotboll, dom vann :(
och dom är verkligen dåliga vinnare!!!!!!!!!!!!! :@
egentligen va vi tjejer över 6c tjejer men dom räknade tydligen ihop alla mål
och våra killar förlorade mot deras killar...
jag är dålig förlorare, jag kan typ snacka lite skit men sen så är de bra liksom.
men nu vart jag värkligen sur, så jag kommer igga dom hela tiden nu!

idag spelade vi match mot 6b och vi vann :)) men vi var iallafal inte så dåliga vinnare som 6c var!
6a (asso vi) gjorde flest mål av alla klasser men vi kom ändå inte till finalen!!
dåligt tycker jag!

men nu ska jag gå och plugga :(
PussOchHejÄlskarDej <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0