Hej <3

Jag ska bara göra ett kort inlägg för att jag ska plugga engelska.. som jag sa förut ;)

Jag kommer altdig mer dricka Te typ ;P
jag har druckit 4 skit stora koppar för jag har ont i halsen... fatta vilken kofoin (stavas??)
kick jag kommer få ;) eller är de kofoin i te?? ;) om du vet så komentera så blir jag nöjd :D

Jag blev medlem på http://gratismakeup.se idag, jag har varit medlem på den sidan länge men jag kommer inte ihåg mina inlågnings uppgifter, eller vad de heter :P så jag gjorde en ny ;D
den är skit bra !!! de är gratis och man sammlar poäng och när man har samlat ihop ett antal poäng så skickar dom ett presentkort, på olika afärer t.ex. KICKS :)

 jag har aldrig fått ett presentkort men jag vet att de funkar för en jag känner fick de :))

om ni skaffar de så heter jag puffis eller puffan :P kommer inte ihåg ;) haha
XOXO // Erika <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0