Hemma !

Shaa bloggen !


Nu är jag hemma från Emma och har pricis ätit pizza :) mums-mums ;)
Emma råkade spruta ner sig med vatten :P ni ska få se en bild sen :D

Idag i skolan har vi haft tyska igen, de är bra att vi har en bra lärare i tyska, hon heter Pia.
jga har lärt mig att räkna till 10 :D och lite ord :)
vi ska ha henne i tyska två gånger till nästa vecka, kommer bli bäst ;)
de va sjukt äklig mat till lunch så jag och några kompisar åt macka som vi köpte i cafét :)
ja sen har de väl inte hänt så mycket mer i skolan typ, eller jo två saker till : jag måste sätta in en spegel i mitt skåp (har jag kompi fram till aldeles själv) och de andra är att de va trååååkigt i skolan :P

ska vara med Felicia imorgon och så har jag fotbolls match :)
XOXO // Erika Johanna Isaksson <3



Kommentarer
Postat av: okänd

snyggt!!!!!!:P

2010-09-02 @ 20:45:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0