Sofia och träning

Hej alla underbart söta menniskor (som orkar kolla in min blogg)


Idag har jag varit med Sofia på mossen, träffade Dejan, Michel och dom där :) vi va typ med dom för hade ingen fotboll... sen gick vi hem till Sofia och åt lite och sen bytte vi om och sen gick vi till träningen på mossen :D de va skit kul fast inte lika kul eftersom de inte va nån målvakts-träning..
Jocke (målis-tränaren) hade ont i halsen så han va inte med och så har jag stukat fingret igen :'( kommer inte håg hur de gick till :P men du är de stukat igen samma finger som när den där jävla f***** trampade på mitt finger... höger handen.., så jag är typ skit seg på att skriva :( :P




så söt man kan va ;)

mer uppdat.. tror jag ;D

Love / E <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0