INDOOR CUP

Hej, jag ska snart börja fixa mej med fotbollskläder och
sånt för klockan 13.50 kommer Olivia och hämtar mej
jag ska få åka med dom till Indoor cupen, vi är ett skit bra
lag, de är 5:mana cup, och de kommer bli skit kul men vi ska
lixom möta Boos bästa 99 lag och AIK, emh.. hoppas att de går bra
jag ska typ vara målis när vi spelar mot AIK och kanske mot Boo
men jag ska fråga Filiz om hon kan stå då... emh, ja jag är inne på
facebook och chattar med Michel... vet inte varför men har bara lust
med de är sååå uttråkad, och så väntar jag på att de ska komma nån
hem med våra väskkor som inte kom med planet i går när vi mellan-landade
i Holland.
Tur att man ahr en blogg så att man har nått o göra medan man väntar
Bloggar mer snart!
Kärlek // E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0