Hejj... igen

har typ pluggat skit mycket!!! chattar typ med Sofia om sportscamp
vi ska kanske dit igen ;) Tennis som vandligt´eller vi har tagit de en gång förut
men de va så kul så vi ska kanske ta samma igen ;) hahah fast den hära gången ska vi kanske åka flera... emh, idag... vad har hänt?? inget spec typ... imorgon ska jag rida
och på onsdag ska jag vara med Becka och Emma :)) KULKUL!!

idag är de typ inge kul på TV:n så ska kanske kolla på One Tree Hill med syrran.

emh... ska typ gå och plugga lite spanska nu (engelska förut) och sen matte och
sen måste jag läsa... :C svenska läxa... SÅÅÅÅ TRÅÅÅK med sokola, läxor, och ... kom inte på nått annat.

Jag har ju typ namsdag idag så jag fick lite prisenter igår (förskått)


ser typ ut som om den är orange men den är typ röd eller nått :P



hahah toffsar ;P pratade i telefon somtidigt och pallade inte ta ny bild ;)



och björn borg, gillar den andra "formen" bättre... men man får vara glad för de man får!

ska dra nu Puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0