heej!

taggade hem till Nicke efter skolan med Emma, Sofia och Lucas!
vi hade typ skit kul, fast de vart typ kuddkrig och jag va typ på
mest på Lucas, Emma hade taggat hem eller nått då  emh... de va typ
skit mörkt när jag skulle gå... skit läskigt (eller nått) så jag gick med Lucas
till Balettvägen, vi pratade typ skit länge efter  ska kanske vara
med dom imorgon, om inte ska jag bara vara hemma och tare lungt typ.

ska göra ett nytt inlägg snart men jag vet inte om alla vill veta de några kanske
blir skrämmda, de va typ nått Nicke och Lucas berättade för oss  skit
creepy, vågade typ inte gå hem sen.

aja, just nu är jag inne på facebook och chattar med Lavi, träffade honom
när jag va på väg hem, men de vart bara ett "hej" typ

XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0