Plugg Plugg Plugg

Hej :)

Ja, rubriken talar ska snart plugga ska bara blogga lite, de är ju ett måste ;)
aja, emh.. idag har de inte hänt så mycket.. har bara varit hemma och blvit smartare ;) alltså pluggat. lysnar på eminem :) best ever!

Imorgon ska jag rida och sen på onsdag ska jag vara med Hanna tror inte att jag kommer att blogga när hon är här för jag har träning sen på kvällen så vi kan inte vara så jätte länge så ajg bloggar sen på kvällen, träningen är på mossen klockan 18.30 - 20.00 så de är bara att komma och kolla om ni vill ;) kommer typ vara kaaalt men skit samma!

ska typ tagga från blogg.se nu och logga in på glosboken.se och göra min fucking engelska glosor!
suck, fett tråk ju. men aja, måste bli klar med de om jag ska hinna kolla på TV klockan 8..

dagens facelook:


hahah kolla mina ögon


dagens outfitt:

Tröja: vet inte
Jeans: JC

PösS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0