lite bilder o sånt


FUL








FUCK YOU HARD BITCH

Hade tråkigt så jag tog några bilder som ni ser... men aja, har varit med Julia, Marcus & Totte idag hemma hos mej. de va skit kul! emh.. imorgon ska jag vara med på F97 fotbolls match, undra varför dom ville ha med mej?! men de är väl klart, Erika.. de är bara för att du är så bra :D hehe pratar för mej själv, nej men så bra är jag inte de kan vara för att jag känner några i de laget o så och så var dom för några. men de är typ i Älvsjö så jag åker med Anne-Li bästa vän dit :D pappa sa till Eva (Anne-Lis mamma) att jag kunde vara målvakt.. de kan jag värkligen inte vara kommer faila så jävla hårt om jag är de, men visst om dom inte har nån anna så kan jag väl kanske stå, men inte annars ;) aja.. chattar lite på facebook och har kollat på Let´s dance shit nu vart jag fan rädd att jag stavade fel men skit samma! har varit i skolan idag som vandligt... kommer jag här lite random... jag har lixom pratat om saker jag har gjort efter skolan, men iallafal så var jag i skolan idag :) Sofia va inte där idag heller :( *snyft* saknar henne!!!

aa juste skrev jag i går att min mobil är spärrad eller nått sånt så jag kan inte messa :( så om ni vill mej nått får i ringa så svarar jag och så kan vi prata ;) hahah

Sorry för att de inte blir några låtar men min dator tampar typ så den vill inte ladda upp några låtar :( synd om mej och er mina underbara läsare!

PösS och hej från mej ;) <3

Kommentarer
Postat av: Tilda

Vacker chey <3

2011-02-18 @ 22:21:45
URL: http://tookiit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0