hej

Har inte bloggat på länge men min dators internet har inte funkat :( fett sämst jao!
aja, vi ska få jäster idag, Petra och Julia och dom... ska väl bli kul, jag och Petra kommer väl vara inne på datorn eller nått snnars nås på lur! 
försöker att hitta min slad som man kopplar från luren till datorn men hittar den inte :O
fett sämst och synd jao! emh.. ska snart tagga och städa mitt rum annars fåår väl mamma damp..  men hon är ju inte hemma nu så jag kna vänta liten stund tills hon kommere ;)
såååå busig man kan bli ;) hahah, har typ skit tråkigt.. har typ tränat och städat hela dan idag :/ fett sämst, synd, tråkigt jao! men igentligen ville jag att vi skulle bjuda våra förra grannar Hanna och Linus och dom, de skkulle vara skit kul har inte träffat dom på jätte länge senast va igår men ändå ;)

ska gå och fortsätta leta efter den där jävla sladen så jag kan ladda upp lite bilder på datorn snart :D men fösrt lite bilder!!





PösS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0