hej

Kunde inte hålla blogg pusen till på fredag så jag börjar nu ístället ;) emh.. har varit i skolan idag allt pricis som vandligt, förutom att Sofia är sjuk :( snyft!! menmen, vi (några tjejer i klassen) taggade till turken och köpte lite klubbor :D mums ;) hahhaha!

ska kanske vara med Rebecka ikväll, hon har typ badmintong (stavas??) nu så de får bli ikväll, ska kankse kolla på Nassims träning om nån vill hänka, Maja kanske ska dit vet inte men iallafal så kan jag inte ringa för min mobil är typ spärrad eller nått sånt.. :P

aja kommer lite musik och bilder nu :)


Vilka sötisar va? ;)
Anne-Li (i rosa) Jag (i vitt) Sara (i gult) Vickan (den längsta) Malin (längst bak) =)


Gammal


me and Olivia

PösS ska plugga till ett prov nu <3 älskar er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0