Heej

Nu har jag varit och ridigt, de va väl så där.. skit kalt typ!!
Menmen, idg hade vi världens tråååååkigaste idrottslektion!!! vi skulle först hoppa hopprep... och redan där blev de trååk, men de värsta va ju att vi va tvungna och dansa nått CP-dans som va skiiiit trååååkig!!!! men vi har ju världens sämsta idrottslärare så de va inte så konstigt.

sitter och pluggar spanska, till ett förhör på torsdag de går väl ganska bra men jag har ju engelska oxå som jag måste göra men man är ju såååå bra på engelska så man behöver ju inte göra läxorn aför man kan ju dom endå *HOST HOST*

ska vara med Emma Lundbäck imorgon, de ska bli skit KUL, men jag måste snart ringa henne och så, så jag hinner inte blogga mer idag :c om jag har tur kanske jag hinner de imorn på morgonen eller när jag är med Emma eller på kvällen, de kommer iallafal bli nått :)

PösS mer uppdat imorn! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0