Hej alla

Idag har jag bara chillat typ.., jag hade träning på fokus (boxning) men eftersom jag har gjort illa fingret kunde jag inte vara me :( aja.. jag har städat dammsugit och varit ute och sprungit istället :D
sprang typ 2 och 1 halv km :) ganska bra tycker jag :)

Snart ska ajg fixa mej iordning för familjen utom Sara ska till Hanna, Janne, Linus och Anne asso familjen Trygg :D har inte varit med Hanna på år!

De här ska jag kanske ha på mej:


Leopard byxdres :D


Outfitten när jag va ute o sprang:

Joggingbyxor : Mammas
Linne : gina
Kofta: H&M


igår va jag me Rebecka och sen kollade jag på Talang när hon hade gått, åt Beny Jerry!! MUMS- skit gått... asso jag åt inte upp hela på en kväll såklart ;)

Här kommer MÅNGA bilder från igår:






Hahaha typ bara driv bilder x) jag är ju för fan skit bra på alla bilder ;) ahaha drev!

Lite bilder på mej nu då:


oj, hehe alla bilder är liggande :P :p :P :p :P :p haha
men nu måste jag gå och göra mej iordning :)

Kärlek / E <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0