Tjenamors <3

Jag är fortfarande sjuk... och jag börjar trötna på de !
men de är bra för då kan jag blogga mer ;)

jag kollade på Vakna med the voice men de är typ slut nu och så jag kollar på nått annat pogram på samma kanal (5:an asso) vet inte vad de är men pallar inte byta :P

 jag vet inte om jag ska gå till skolan imorgon men jag känner mej bättre så jag hoppas att jag kan gå... jag låter säkert som värsta skol nörden men jag vill faktiskt inte komma efter så mycket i skolan för då måste man ju ta hem och jobba och de pallar inte jga och så vill jag ju träffa kompisarna igen :)) och så kommer ju några från släckten på lördag och då måste jag ju vara frisk :)) <3

hmm... om ni tycker/vill att jag ska lägga ut nån speciel låt så komentera gärna vad den heter och så :))

Jag ska plugga till läxförhöret imorgon, för jag vet ju inte om jag ska gå eller inte :/



September - Mikrofonkåt



                                                                       XOXO // Erika <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0