HEJ KALLA SVERIGE!

Hej alla som har en dator!

Jag ar fortfarande i mexico och hare gott!

har precis spelat strand fotboll, agde ut alla :) jag hatar de har tanjent bordet de tar typ en timma for mej att skriva... emh, de har varit ganska kallt har idag men jaja lite sol iallafal :) de ar inte lika kallt som i sverige iallafal. emh... igr badade jag med delfiner, va vel kul. jatg ar typ lite konstig... jag tranar pa jumet varanan dag pa MORGONEN jag gar typ upp klockan 6, jobbigt men man vill ju vara i bra form till cupen nar man kommer hem! emh... som jag skrev forut so hoppas att ni ser vad jag skriver

 

  
gammal men aja, kan inte ladda upp non bild har :(
XOXO // Varma Erika  <3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0