Sorry!!!

Hej alla busungar!

sorry för att jag inte har bloggat på länge men de hände så att jag va utan en dator rätt så länge men nu är jag tebax :D yeah de är gött att vara tebax, nu kommer jag försöka blogga så mycket jag kan! ska vara med Rebecka imorgon, kanske ska Totte och Marcus vara med men jag fattade inte för Becka typ chattade med Totte på facebook och så och jag och hon typ pratade i tele samtidigt och då hon frågade och då sa han typ kanske eller nått fattade inte så mycket faktiskt men jag sa att jag gjorde de ;) hahah jag är värkligen såååååå busig eller nånting i den stilen.

har fotbollsträning i morgon poåp mossen kl.... äääh vet faktiskt inte :P hahah får kolla på sportnik sen :)

aja sitter och kollar på världens roligaste vidio på http://youtube.com


Blev en snabb bild... :)

PusS OcH HeJ ÄlskaR DeJ <3

Kommentarer
Postat av: världens bästa <3

de e du som e en busunge tro mig jag vet ! <3

2011-03-14 @ 21:34:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0