Ornö

Shaa Bloggen !


Sorry för att jag inte skrev igår men jag och min familj va på mina kusiners land, som ligger på Ornö :)

innan vi åkte spelade jag fotbolls match mot hamarby som jag berättade, 1-1 :) grymt bra spel vi hade vi skulle ha vunnit för vi hade skit många chanser :)
ja, sen åkte vi ju ut till Ornö och sov över till idag :)
jag och min kusin Henning hade sjukt kul :) jag van över honom på Vänd-tian men han van över mig på Engelska ligan som är en fotbolls grej :)

imorgon är de skola :/ längtar inte pricis ;P ska kanske vara med Sofia :)
men ska först plugga nu och sen städa :(
datan/mobilen vill tydligen inte att jag ska ladda över några bilder :(
XOXO// Erika Johanna Isaksson <3

Gammal bild ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0