Hemma

Hej Bloggen, igen... !


Nu är jag hemma från Emma och hästarna ;)

Först va jag ju med Emma, men jag ljög för er :( jga skulle rida 5 inte 7 :P
aja... mamma kom och hämtade mig klockan 4 och vi åkte hem och satte på oss ridklädder.
sen åkte vi och kollade på hästarna: Mirakel, Mirabell och M... nånting,
om vi ska rida där (som vi troligen ska) ska jag rida Mirakel och mamma Mirabell :)
jag fattar värkligen varför Mirakel heter Mirakel ;D

Ni vet om man ska ladda över bilder på datan från typ mobilen så använder man ju en sladd, min sladd eller mobilen är typ paj så jag kan inte ladda över och lägga in nya bilder på bloggen :'(
 snyft-snyft !!!

jag ska iallafal vara med Emma imorgon... igen :)
men jag skriver mer imorgon, om jag hinner så skriver jag ett "godmorgon" haha


XOXO // Erika Johanna Isaksson <3


Kommentarer
Postat av: bvfa

hahah

jätte kul

vi ska ha det super imorrn

2010-09-02 @ 20:40:16
Postat av: bvfa

hahah

jätte kul

vi ska ha det super imorrn

2010-09-02 @ 20:40:35
Postat av: Sara

Ska ni vara här ?

2010-09-02 @ 22:04:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0