Förlåt !

Shaa Bloggen !


Förlåt för att jag inte har skrivit på länge ! men jag har inte hunit för att jag har pluggat typ hela tiden :/ haft blogg förbud :(
men aja, Emma (http://bestfriendzz.blogg.se) och Becka sov över häära, KUL-KUL :D

sen ska jag åka till Farsta och shoppa skor och en vinterjacka, jag visar sen, om jag hinner :)
jag har väl inte så mycket mer att berätta... eller jo, jag hade fotbolls-match :)
snacka om att vi ägde ut essingen  !!! 3-0 till oss ! älskar alla skogås-trångsunds tjejer F 98 ! <3

aja, nu har jag inte nått att berätta !!
kanske kommer lite bilder sen, från igår när jag och Emma tog lite bilder

PUSSIPUSSI // Erika Johanna isaksson <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0