Förlåt !

Shaa baa Bloggen !


Sorry för att jag inte har skrivit på länge men vi i min familj har städvecka :P
och så har jag pluggat :/ ni kanske tror att jag är värsta plugghästen för att jag typ skriver att jag pluggar 24,7 men de är bara för att jag har mycket aktiviteter jag går på... eller de e mäst fotboll.

Just nu sitter jag och pratar i telefon med Emma Älskling !! <33

imorrn har jag fotbolls match mot ÄLVSJÖ, min kompis spelade i de laget förut :P
aja, vi kommer äga skiten ur dom (hoppas jag).

jag kommer inte att uppdatera på hela hälgen typ för att jag ska passa mina kusiner :))
men på lördag ska jag på match men vårat utväklings lag :) KUL-KUL !! :D

sen ska jag typ inte göra nått mer :P men ska uppdat på min andra blogg http://bestfriendzz.blogg.se :D

PUSSIPUSSI // Erika Johanna Isaksson <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0