GÄSTBLOGGNING !

Hej Erikas läsare !

Det är Sofia hära :) Erika damsuger just nu.. Och ja hon bad min att gästblogga och vad
gör man inte för sin barndomsvän ! Iallafall ehm ja, vi lyssnar nu på gubben i lådan skit grym !
Men nu har hon nog damsugit klart snart tror jag, jag ska hjälpa henne lite med spanskan och
hon ska hjälpa mig med min jobbiga franska. Fast det är riktigt rooooooligt ;) Hehe.. Men ehm
vad ska jag säga nu då.. Jag kommer inte på något men vet ni vad jag tycker ? Jag tycker
att ni ska läsa Erikas blogg varannan sekund för hon är sötast och bäst. Det får ni erkänna !
Hihi, men aja ehm vi ses nog igen tror jag. Erika och jag ska väl snart göra ett videonlägg :D
Så vi hörs och ses igen, kram kram !//SOFIA


ERIKA DU ÄR FINAST !♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0