Shopping !

ShueShue alla underbara !

Jag skojade bara i föra inlägget, jag va inte alls i farsta... jag va i handen.
Äää... ja, vad gjorde jag där? Jo, jag va ju där med mamma :)
Vet ni vad det bästa är med att vara o shoppa med mamma? HON BETALAR !! haha.
Jag shoppade där oxå som ni kanse ser på rubriken. Lägger ut en bild sen.
Jag skulle ju handla till ssc men det blev bara ett linne dit, rästen till min underbara garderob (stavas)
Imorn ska jag kanske vara med min kille (en ny kille) sen ska jag.. min familj ha "grannmys"
men våra grannar om ni inte fattat det :D kul, men jag kommer vara as trött (tror jag) 
men jag är ju synsk så jag kommer säkert vara de. *driver*
Puss Och Hej Leverpastej ! // Erika Isaksson <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0