hejsan

hej alla otroligt fina !

har varit o ridigt idag... fett trååk ska snart sluta, nästa år typ hehe ;)

aja lysnar på a drop in the ocean så otroligt fin låt :D chattar också med några kompisar och tar lite driv bilder medd webbed, haha ni ska få se dom sen!

imorgon?! då ska jag vara med Sofia och typ kanske Olivia på mossen vet inte om Olivis skulle vara med bat a don´t care om hon är med eller inte :) vi ska vara där för vi orkar inte gå hem för vi har ändå träning där sen :D de kommer bli fett kul :) kommer säkert få målvakts-träning.. I hope!!!! :D

nu kommer mina fina bilder ;)



hahah bjuder på alla fula driv bilder !!!


lite bättre iallafal, inge smink...


Hej, mitt artist namn är EMINEM! och jag är så jävla snygg på den här bilden!!


PösS OcH HeJ FråN LillA MeJ   <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0