Shoo

sorry men jag han värkligen inte skriva i morse, jag kom ju nästan försent idag :o :P
men aja, lektionen sög iallafal, skit tråkigt, de va idrott nu mera är idrott de tråkigaste :P
skulle vara med Emma idag ju men hon är typ sjuk eller nått.. :(

imorgon ska jag vara med Sofia och kanske Sajmon och kanske nån till, annars ska jag och Sofia typ vara hos mej, men jag tror att vi kommer vara ute med några killar ;) emh.. ska typ plugga spanska nu, tror inte att jag kommer ha nån spanska imorgon, föratt Norma (spanska läraren) är typ sjuk så idag hade vi håltimme, skit sjönt!!! jag och Sofia taggade hem till mej med Lucas och kollade på film :) de va skit kul och sen på vägen hem så hade vi typ snöbollskrig fan va vi garvade ;)

Ska dra nu..
PösS <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0