Skola och träning

Heej Bloggen ! ♥


Idag har jag varit i skolan (: kul att träffa alla kompisar igen men fyfan va mycket man har missat!
aja, de var inte så kul, men en bra skol start, vi har typ bytt platser och jag sitter bredvid Chamy.

sen kl.17:50 började fotbollsträningen till kl.19.00.
jag gick hemmefrån kvart över fem för jag skulle möta Emma vid mossen och sen skulle vi gå tsm till träningen på Skogås IP (grus suger! Suck, snyft, stön)
jag joggade hela vägen från mig till mossen! jag är så duktid.

imorrn händer de väl inte så mycket, jag ska rida och plugga till ett prov den 29/10 (suck, snyft, stön igen)

ska plugga nu
PUSSIPUSSI // erikai.blogg.se ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0