Tjena hallå alla

Har varit med Emma idag... efter skolan så klart. Vi var på tekniska museet de va KULKUL
Jag gick med Ludwig, Sofia och Maja L. jag och Maja hade ett litet snöbollskrig efter mot några killar i 6C, jag va inte me men ändå kastade dom på mej  hahaha men de var kul iallafal.

Jag och Emma träffades på mossen som vandligt när vi ska  vara och sen gick vi hem till henne och gick in på facebook och fixade lite bilder  men sen skulle hon på fotbollsträning, jag går ju oxå i hennes lag men vem vill ut och spela fotboll mitt i en snöstorm på mossen liksom.. INTE jag iallafal.

Imorrn ska jag till PEAK PERFORMANCE och shoppa  hahahah du ska bli KULKUL

Men jag pallar inte skriva mer....
PussOchHejÄlskarDej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0