Hejhej hallå alla!!



Idag har jag varit med Emma och Macs :)

innan var jag och Emma på våran fotbollsträning och sen efter var vi ute och sprang
(alla tyckte att vi var jätte konstiga)
aja jag bryr mej inte om vad andra tycker... men tebax till där med ute och sprang.
vi sprang i skogen, på en stig som jag hittar och vipps så måste man byta stig och här kommer Erika och kör på magkänsla... och vipps så är man vilse i skogen och hittar inte ut!

vi skulle vara borta i 20 minuter och vi var borta i nästan en timma! :o

imorgon ska jag ut och springa efetr skolan... men inte i skogen tror jag :P
om de är någon som vill hänka med så är de bara o komentera =)

men nu måste jag gå och fixa lite med facebook... föresten om de är nån som läster min blogg och inte har mej på fb så heter jag Erika Isaksson eller Erika Johanna Isaksson :P

PussOchHejÄlskarDej <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0