Hallå alla


Just nu sitter jag och chattar med Emma bästa vän :)
jag va med henne idag o de va skit kul !!
men jag gick typ och mötte henne när det var värst snöstormen ute :o

Jag hatar snö !! det är kalt o blött o kalt o blött o jätte kalt o jätte blött !!!
ush ush snö är inget för mej diräkt !!

aja men jag och Emma hade iallafal KULKUL !!
imorgon ska jag vara med henne igen ;) de ska oxå bli kul tror jag ;p

asso jag bor typ i ett skit creepy hus ! när jag skulle ta av mig skorna då tändes bara en lampa som stod i fönstret :I (det är typ en tatch lampa) det va skit läskigt !
hehe jag och Emma är lätt skrämda :P

ni kanske undrar varför ni inte får några bilder... det kan jag faktiskt svara på: min dators internet har pajat så jag kan inte ta några nya bilder för den här dator jag skriver på är lite honstig :p nej men det är väl för att jag är lite lat oxå ;)


men ni får en GAMMAL bild nu... det var ju faktiskt den första bilden ja la ut ;))

Puss OchHej ÄlskarDej <33


Kommentarer
Postat av: chamy

BLOGGA BLOGGA BLOGGA sötis !!!!

2010-11-11 @ 18:22:29
URL: http://sweetcooco.blogg.se/
Postat av: olivia

erika vilken färg ville du ha på din design nu igen? <3<3 :*

2010-11-16 @ 18:48:52
URL: http://oliviakb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0