Till min älskade Sofia <3 !


Jag älskar dej mest i hela världen. Jag skulle inte klara mej utan dej sötnos.
Du ställer alltid upp för mig och finns alltid vid min sida.
Jah hatar att prata i tel men med dej är det jätte lätt, kanske för att du inte alltid lysnar men du stänger iallafal inte av, haha. Det ända som är jobbigt med att vara med dej är att du alltid blir bra på kort, jag blir avis ;)
Jag älskar dig så j**la mycket att jag inte kan leva utan dej!! Du kommer alltid ha en STOR plats i mitt hjärta!!!
ÄLAKAR DEJ!!!! LOVE YOU <333333


Kommentarer
Postat av: Sofia

ERIKA DU BETYDER GRYMMMTTT MYCKET BABE!!<33

2010-06-29 @ 21:02:38
URL: http://ffabulouus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0