Men pappa på jobbet

Hejhej folket som läser min blogg !

Ja, rubriken säger allt. Jag har varit med pappa på jobbet alltså.
Min pappa jobbar som snickare, och börjar tidigt på morgonen.
Men eftersom min syrra Sara skulle till England (språkresa) skulle pappa köra henne till Arlanda, alla i familjen skulle säga hejdå till henne eftersom hon ska vara där länge,
i tre veckor (så avis) men mamma skulle till jobbet men sa hejd¨å i bilen och
men fick ju inte ha hundar på flygplatsen. menmen..
sen åkte jag och pappa till en familj som pappa bygger åt.
ja.. fick inte göra så mycket, spika lite, gå lite på taket coh sånt.
jag skulle hjälpa pappa med en sak och pappa va på taket och jag va typ picis under honom...
Men här kommer det: och pappa sågade och jag fick en och enhalv brada rakt i hunudet.
AJJJJJ.. okej det gjorde inte så ont men ändå. men jag fick 60 kr för att jag va me :)

// Erika Isaksson <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0