förlåt

Hejhej alla!
idag kom jag hem från finland :P
as booooring på finlands-färgan, jag typ bara spelade på spel automaterna (stavas?):P
spelade bort typ 40 kr, haha jag sög :D 
aja jag har tävlat i dresyr med min medryttarhäst elr det var ingen riktig tävling men ändå..
sen har jag inte gjort så mkt typ bara packat upp ;)
ska snar nån stans och kolla på typ ridklädder :P om jag hinner ska jag kolla på hearsprey (stavas?)
kollade nån gång på den i skolan men våran sämsta musiklärare (fransiska hette hon) spolade typ hela tiden.
tur att vi inte har henne längre...
måste gå nu :(
Love From // Erika Isaksson♥

ps: om jag årkar ska jag ladda upp en bra bild :)   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0