lördag, söndag, måndag och today

Hejhej alla med datorer !


jag glömde att berätta att vi skulle till våra föredätta grannars nya hus i lördas :) det var jätte fint (dom har pricis flyttat dit). sen i söndas var jag hos mina kusiner :) micke fylde 7 år och hans syrra louise har en blogg som heter everythhiing :) kolla i den. i måndags var jag hos mina andra kusiners landställe som ligger på ornö :) vi hade as kul där men vi (jag och morfar) var bara där till efter lunch :(. och idag har jag haft slappdag :) mamma var hemma idag så vi bakade en paj, eftersom min syrra kommer hem från england idag :D har längtat efter henne !
jag har gått en lång prominad med tea (min hund) och cyklat med när mamma sprang :).
efter som att min cp-mobil förtfarande dampar så kan ni inte få några bilder på underbara mig *driv*

KÄRLEK / E <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0