Hejhej <3

Hejsan folket !


Igår va jag på grönan med min syrra, jag åkte så klart allt uton fritfal och tilt... menmen de var igår
idag var ajg hemma när alla andra i familjen åkte till farsta... pallade värkligen inte de.
men sen var jag med underbara Hanna Trygg ;D vi badade i Kärringbadet vid bryggan, hennes brorsa var me :)
sen gick vi hem till henne och spelade typ gitarrhero med rockband (glömt vad de heter) så jävla kul ! ;)
Hanna hon är så jävla kul och snäll... jag fick en bh av henne, en spets as fin !!!!!
sen eller nu eller om hen stund ska några kompisar äta hon oss :)






haha ^.^



KÄRLEK / E <33


Kommentarer
Postat av: Elin<3

HEEJ<33 jätte fin blogg! sötaste Erika ;D

2010-07-29 @ 13:48:11
URL: http://elinbeerg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0