godmorgon godmorgon :)

Hejhej alla morgon pigga !


Jag har liksom inte haft tid att uppdatera, men nu hinner jag :)
i lördas kom jag hem från stadium sports camp, as kul... inte att åka hem utan att vara där :)
jag ska bjuda er på lite bilder på kompisar o så sen men jaja...
vi har ju trännat ungefär tre timmar om dan och när vi inte trännade var vi på aktiviti tawn (stavas) eller at som de kallas. jag och sofia har blivit profs på tennis nu :)
vi träffade ju as många kompisar där :) första dan träffade vi två som kom från skåne, elin och filippa :)
as sköna tjejer, dom spelade inte häller tennis :) JAG KOMMER ALDRIG GLÖMMA DOM !!!! <333
vi träffade ju killar också, först började jag gilla philip han gick på tennis som jag men sen vart de hampus eller hampuss som jag kallade honom, haha ! och tro mig jag lyckades med hampuss också :) 
vi strulade as mycket ! fatta vad hes jag va på morgonen efter !
tror att han sa att han bodde i enköping :( suck kommer typ aldrig träffa honom mer :( snyft !
men sånt är livet ;) kommer lite bilder nu :)

KÄRLEK / E <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0