En till komentar !

beundrare! om Vandlig dag typ:
Du jag såg att du hade lagt ut min kommenter på ett inlägg, inte okej asså! Men jag förlåter dig såklart :)
Jag älskar din blogg verkligen, men snälla börja skriv lite längre inlägg.. till och med min kommentarer är längre. Du gumman du får ha det så bra, jag reser nämligen till Finland över helgen så jag kommer inte komma läsa din blogg för än på Måndag :( Men du har säkert andra trogna läsare!

Kärlek från experten <3



Jag tycker att de jätte kul att du tycker om min blogg men du kan väl iaf skriva vad du heter?! istället för "experten" men jag tycker att de är sjukt kul att du kallar dig för beundrare! :)
men istället för "Kärlek från experten" kan du väl skriva "kärlek från ..." (ditt namn)
men jag ska börja skriva längre inlägg. men sorry för att jag lägger ut dina komentarer men jag kommer göra de för jag tycker dom är så gulliga...

Kärlek från Erika Johanna Isaksson <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0